Πέμπτη, 15 Δεκεμβρίου 2011

Οι πονηριές του κ. +Γιώργου Μεταλληνού+

… απέναντι στον Βασίλη Ραφαηλίδη και αλλού
Γράμμα από το Ληξούρι: Αναγνώστης Λασκαράτος
Κύριε Ροΐδη,
Γνωρίζουμε τον κ.Μεταλληνό ως πρωτοπρεσβύτερο και καθηγητή της Θεολογικής Σχολής.  Mιάς πανεπιστημιακής (;) δηλαδή σχολής η οποία είχε ως καθηγητές τα μέλη της οικογένειας Χριστινάκη.  Σχολής της οποίας καθηγητής έχει συγγράψει το βίο της καλόγριας Ταρσώς (μοναχής του πορνοεπίσκοπου Ματθαίου του Μυροβλήτη, στο άντρο βασανιστηρίων παιδιών της Κερατέας του οποίου αγίασε, της δια Χριστόν σαλής, δηλαδή διαγνωσμένης σχιζοφρενούς). Σχολής που καθηγητές της έκοβαν με βαθμολογικές λαθροχειρίες στα μαθήματα το Σέρβο φοιτητή Α.Ράντοβιτς, ξυλοκοπημένο μάλιστα από τέσσερεις «πληρωμένους μπράβους» συναδέλφου τους ιερέα (“Έθνος”, Χ.Ψαθά, 7-3-’99), επειδή τα είχε φτιάξει με την παπαδιά του. 

Την ίδια στιγμή ο τότε επίσκοπος Δαυλείας Δαμασκηνός ο φιλοβατοπεδινός (προαχθείς πρόσφατα σε Διδυμοτείχου, από τον αρχιεπίσκοπο Λαυρεντιάδη, Κατάρ, Βοιωτοπεδίου, Βουλιαγμένης, Σιβιτανειδίου κλπ), γνωστός και από τις υποκλαπείσες ιδιωτικές τηλεφωνικές συνομιλίες του που δημοσίευσε ο «Ορθόδοξος Τύπος, απαιτούσε ως αρχιγραμματέας της Συνόδου, με απόρρητο έγγραφο στον Υπ. Δημ.Τάξης και πετύχαινε, την παράνομη φυλάκισή του στο κέντρο απελάσεων της Παλλήνης και την απόφαση απέλασής του από τη χώρα, επίσης παράνομα (με την έωλη δικαιολογία, πως δεν είχε πρόοδο στις σπουδές του), η οποία απέτυχε χάρις στο ξεσκέπασμα της υπόθεσης από τον Μάκη Τριανταφυλλόπουλο. Η δημοσιότητα ανάγκασε το νέο υπουργό να διατάξει την απελευθέρωση του φοιτητή. Η Ι.Σύνοδος της (κατά τον αρχιμανδρίτη Φιλόθεο Φάρο) Μαφίας, τον Μάρτη του 2006 (η υπόθεση είχε ξεχαστεί) τίμησε τον ιερέα-καθηγητή με το παράσημο του Απ.Παύλου. Αυτά, ως ελάχιστο δείγμα του κορυφαίου ερευνητικού-επιστημονικού-ηθικοπλαστικού έργου της Σχολής.
Κύριε Ροΐδη,
Γνωρίζουμε τον κ.Μεταλληνό και από:

1.την επιστημονικήν του ανακάλυψιν πως η κατακρεουργημένη από την Εκκλησία Υπατία ήταν θεούσα («ποθώ γάρ χριστιανή αποθανείν», στο Γ. Μεταλληνού, «ΠΑΓΑΝΙΣΤΙΚΟΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ή ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΙΑ;»-2003).

2. την προσπάθειά του να αποδείξει, τάχα και με την προσωπική του μαρτυρία πως δήθεν ο Κίσινγκερ έκανε την περιβόητη (χαλκευμένη από ελληνορθόδοξους ακροδεξιούς και αντισημίτες) δήλωση: (βλ.Ν.Σαραντάκου «Η περιβόητη δήλωση Κίσινγκερ…»): «προσκαλεσμένος σε τηλεοπτική εκπομπή το 2003, δήλωσε ότι όχι μόνο υπάρχει η δήλωση Κίσινγκερ, αλλά και την άκουσε ο ίδιος με τ’ αυτιά του (αυτήκοος, που λέμε). Τον Σεπτέμβριο του 1974, διηγείται, άκουσε τον Παύλο Μπακογιάννη στην ελληνική του εκπομπή από το Μόναχο (όχι τη Ντόιτσε Βέλλε) να αναφέρει ότι ο Κίσινγκερ την προηγούμενη μέρα είχε πει αυτά κι αυτά στο Εμποροβιομηχανικό Επιμελητήριο Νέας Υόρκης».

3. την αρθογραφία του στις ακροδεξιές φυλλάδες («Νέοι Άνθρωποι» κλπ) του εφευρέτη και εισηγητή του «πρωκτόμετρου» των οπισθίων των μητροπολιτών κ.Γρ.Μιχαλόπουλου [9χρονη φυλάκιση για απόπειρες εκβιασμών επιχειρηματιών-τον οποίο ο δεσπότης Ζακύνθου είχε κατηγορήσει για εκβιασμούς σε βάρος μητροπολιτών ("Σε ζωγράφιζε και στη συνέχεια όταν πήγαινες και του έλεγες πάρε αυτά, από Μπουμπουλίνα σε έκανε Παπαφλέσσα ή αν αργούσες από Παπαφλέσσα σε έκανε Μπουμπουλίνα"-"Έθνος", 26-1-2003). 

Κανείς επίσκοπος Μπουμπουλίνα όμως δεν προσήλθε να καταθέσει τίποτα και ο κ.Μιχαλόπουλος αθωώθηκε από αυτήν την κατηγορία]. Διάβαζαν λοιπόν οι πιστοί, τα βαθυνούστατα άρθρα Μεταλληνού, πλάϊ σε πορνοφωτογραφίες κληρικών, δίπλα σε απειλές, σε προειδοποιήσεις, σε προλόγους αποκαλύψεων του εκδότη, που τις ακολουθούσαν, μετά από κάποιες υβριστικές δημοσιεύσεις, έπαινοι προς τους απειλούμενους, παραδίπλα σε χυδαιότατες βρισιές σε βάρος ιερωμένων, μερικές από τις οποίες («τερψίπρωκτη κοράκλα», «ευρύπρωκτος» μητροπολίτης, αλλά και «μούνα μπανκ», για γνωστή θεοσεβή ζάπλουτη κυρία κλπ) διεκδικούν θέση στο λεξικό του ευλαβέστατου κ.Μπαμπινιώτη.

Κύριε Ροΐδη,
Θέλω να σημειώσω πως ο κ.Μεταλληνός επωφελήθηκε από την προχειρότητα των συγγενών του Β.Ραφαηλίδη, ο οποίος πέθανε σχεδόν αιφνιδιαστικά και ήταν ο μόνος που εκφώνησε επικήδειο στη θρησκευτική (!) κηδεία ενός δηλωμένου ως άθεου: “Περίμενα αυτές τις μέρες που αρχίζει η νέα τηλεοπτική περίοδος να σε συναντήσω πάλι στα κανάλια” (“Ελευθεροτυπία”, 24-9-2000), ήταν η εισαγωγή του μόνου εξόδιου λόγου στη μνήμη ενός γόνιμου αγωνιστικού πνεύματος. Ο κ. Μεταλληνός δεν θα έτυχε να μάθει τη γνώμη του μακαρίτη: «Πάντα είχα την έμμονη ιδέα πως αυτοί που εκφωνούν επικήδειους είναι λίγο ως πολύ απατεώνες» («Διαβάζω», αριθ. 66-6.4.’83). Μιλάω για «πονηριές» του κ.Μεταλληνού απέναντι στον αξέχαστο Βασίλη Ραφαηλίδη, για τους εξής τουλάχιστον τρεις λόγους, όπως προκύπτουν από το παρακάτω βίντεο, με αφορμή την άγρια παιδεραστική δράση ακροδεξιού αρχιμανδρίτη με 6 μαθητές του στην μετεμφυλιοπολεμική Καστοριά:


Α) Προσπαθεί (5:12 στο βίντεο), να αποδείξει (επωφελούμενος από την καλοπροαίρετη στάση απέναντί του, του εμφορούμενου από την κλασσική άγνοια του αριστερού διανοούμενου περί τα εκκλησιαστικά και χαρακτηριστικά καλόπιστου Ραφαηλίδη) πως η Ιεραρχία δεν συνεργάστηκε ολοκληρωτικά με τη Χούντα, πράγμα ψευδέστατο, γιατί αφ’ενός η Ιεραρχία σύσσωμη υπηρέτησε τη Χούντα και οι δεσποτάδες της χουντικής αριστίνδην Συνόδου ποτέ δεν τιμωρήθηκαν, αφ’ετέρου οι λίγοι δεσποτάδες που διώχθηκαν από τη Δικτατορία, δεν διώχθηκαν για το δημοκρατικό τους φρόνημα, αλλά παραιτήθηκαν εκβιαζόμενοι για ηθικά σκάνδαλα, με φωτογραφίες και υλικό, ο ίδιος δε ο παλατιανός αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος διώχτηκε ως γηραιός και συγκαλύπτων τα ηθικά σκάνδαλα, διότι η Χούντα ήθελε να ξεφορτωθεί τους «κίναιδους» μητροπολίτες και να φτιάξει μια «ηθικά καθαρή» Ιεραρχία με τη βοήθεια ακροδεξιών κληρικών όπως οι Ιερώνυμος Κοτσώνης και Αυγουστίνος Καντιώτης, οι οποίοι δεν είχαν φήμες ομοφυλοφιλίας σε βάρος τους.
Για την εμετική στάση της Ιεραρχίας στη Χούντα, έχουμε γράψει σε τρεις συνέχειες εδώ, εδώ και εδώ διαλύοντας τις σχετικές αερολογίες-δικαιολογίες του κ.Μεταλληνού και του μητροπολίτη Ναυπάκτου και κλείνω το θέμα μου επισημαίνοντας πως αρκούν οι βλάσφημες δοξολογίες στις οποίες η Ιεραρχία σύσσωμη συμμετείχε εμπαίζοντας τα θεία κάθε 21η Απριλίου, για να την καταδικάσει σύσσωμη αμετάκλητα.
Β) Δηλώνει ο κ.Μεταλληνός (0:29 στο βίντεο) πως έχει πρόβλημα με την ομοφυλοφιλία των ιερωμένων, αλλά δεν μας εξηγεί γιατί τότε είναι ιερέας της Εκκλησίας των κρυφοομοφυλόφιλων επισκόπων, γιατί σιωπά στα σκάνδαλά τους, γιατί δεν καταγγέλλει κηδόμενος της «ευπρέπειας του Οίκου Του», την ιερή ατιμωρησία ακόμη και παιδεραστών κληρικών καταδικασμένων στα πολιτικά δικαστήρια, γιατί δεν καταγγέλλει σήμερα την προκλητική ιερή ατιμωρησία ακόμη και του αρχιμανδρίτη Γιοσάκη, η οποία βγάζει κυριολεκτικά μάτι, γιατί πανεπιστημιακός αυτός, αρθογράφος, ομιλητής, συγγραφέας, τηλεπερσόνα, δεν καταγγέλλει το γεγονός πως ουδέποτε προσήχθη σε δίκη ούτε ο φίλος του Χριστόδουλου, ο κλέφτης Παντελεήμων Αττικής, ο βασιλιάς των ροζ κασετών για χάρη του οποίου ο Χριστόδουλος έκανε ακόμη και πλαστογραφία ψηφοδελτίων.

Γ) Σε κάποια στιγμή της συζήτησης αναφέρει το διαβόητο πορνο-φασίστα μητροπολίτη Πρεβέζης Στέλιο Κορνάρο και την παρουσία του στη Μακρόνησο. Ο Ραφαηλίδης καλόπιστα νομίζει πως ο Κορνάρος ήταν κάποτε Αριστερός εξόριστος, αγνοώντας πως εκεί ήταν ως βασανιστής και ρουφιάνος-εξομολόγος, και τον ρωτά δυνατά (6:42 στο βίντεο) αν είναι έτσι. Ο κ.Μεταλληνός αν και ακούει την ευκρινέστατη ερώτηση του Αριστερού συνομιλητή του που τον τιμά διαλεγόμενος μαζί του, δεν διαλύει την παρεξήγηση όπως οφείλει, αλλά αποφεύγει να την απαντήσει αφήνοντάς την να αιωρείται. Αυτό είναι νομίζω μια συνειδητή ενέργεια σε βάρος της ιστορικής αλήθειας αλλά και της Αριστεράς και του συνομιλητή του και των (όσων) ακροατών αφήνει στην πλάνη τους.

Σημειώστε πως από το ιεροδικείο είχε τεθεί σε 6μηνη αργία ο τίμιος και δημοκράτης ιερέας της Πρέβεζας Γ.Σαλαγιάννης κατηγορούμενος για “Αριστερισμό“(!).  Ο Στυλιανός όμως είχε τιμηθεί με σωρεία μεταλλείων και παρασήμων, μερικά από τα οποία είναι το “εξαιρετικών πράξεων“, αναμνηστικό του πολέμου, χρυσοί σταυροί Γεωργίου του Α΄, του οικουμενικού πατριαρχείου και του πατριαρχείου Αλεξανδρείας, ταξιάρχες του παναγίου τάφου, του Γεωργίου Α΄ και του Φοίνικα. Ο αρχιμανδρίτης Φιλάρετος Βιτάλης, στο λήμμα Στυλιανός της μνημειώδους εκκλησιαστικής «Ηθικής και Θρησκευτικής Εγκυκλοπαίδειας», διαπιστώνει προφητικά για το δεσπότη την “ολοπρόθυμον εξυπηρέτησιν των Χριστιανών επί παντός γενικού ή ειδικού…”, έτσι ώστε “εις το πρόσωπόν του να εφαρμόζηται πλήρως ο λόγος του Απ. Παύλου γράφοντος ‘τοις πάσι γέγονα τα πάντα ίνα πάντως τινάς σώσω’“. Αυτή η επί παντός ειδικού εξυπηρέτηση, πρέπει να αφορούσε τις παπαδιές.

Αφιερώνω στον κ.Μεταλληνό τα παρακάτω δυο βίντεο από τη γνωστή θεατρική παράσταση (1982) του Κολλάτου και θυμίζω πως η Ιερά Σύνοδος-χωρίς να διαμαρτυρηθεί ποτέ ο κ.Μεταλληνός-όχι μόνο τον είχε παλιότερα προαγάγει για τη φασιστική (μακρονησιώτικη) καριέρα του, όχι μόνο δεν του ζήτησε αργότερα το λόγο για τη συμμετοχή του στην αντικανονική χουντική αριστίνδην Σύνοδο του 1967, αλλά τον αθώωσε από τις κατηγορίες για πορνεία. Είχε όμως καταγραφεί να βωμολοχεί χυδαία και είχε αποδεδειγμένα σεξουαλικές σχέσεις με παπαδιά, η οποία ενεργούσε καθ’υπόδειξιν του ιερέα και σοφέρ του δεσπότη συζύγου της-που τους φωτογράφιζε στο κρεβάτι για να αποσπάσει από τον μητροπολίτη λεφτά. Η αισχρή αυτή  υπόθεση των δυο ελεεινών ρασοφόρων και της πρεσβυτέρας, που μόνο στον υπόκοσμο της Τρούμπας θα μπορούσε να έχει συμβεί, αποκαλύφθηκε χάρις στον τότε υπουργό Παιδείας κ.Ι.Βαρβιτσιώτη, ο οποίος έστειλε τα φωτογραφίες στη Σύνοδο, αλλά ακόμη και τότε η Ιεραρχία ομόφωνα αρνήθηκε να τις δεχθεί ως αποδεικτικά στοιχεία και απλά προχώρησε σε πρόωρη συνταξιοδότηση του μητροπολίτη υπό τους καγχασμούς του πανελληνίου, το οποίο βέβαια κλήθηκε να τον πληρώσει με παχυλή σύνταξη. Αντιλαμβάνεται κανείς το ηθικό ποιόν της Ιεραρχίας και την τεράστια έκταση της συνενοχής και της συγκάλυψης, όταν καλύπτονται ακόμη και περιπτώσεις που έγιναν λαϊκό ανάγνωσμα, ταινία και θεατρική παράσταση. 
 http://roides.wordpress.com/2011/12/14/14dec11/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου